2016-01-11

Anket Doldur Para Kazan

Sanırım bu videoyu izledikten sonra anket doldurarak para kazan doğrumu ? sorusunun cevabını öğrenmissinizdir. Bu yüzden anket doldur para kazan yöntemi çok kolay ve güvenilir olması nedeniyle son zamanlarda daha çok tercih ediliyor.


Bu işi dilediğiniz saatte ve zamanda, istediğiniz kadar anket doldurarak yapabilirsiniz. Günde 1-2 saat ayırarak anket doldurmak size çok iyi para kazandırabilir.
Güvenilir anket firmalarına kayıt olduktan sonra yapacağınız tek şey, E-mail adresinize gelecek olan anketleri doldurmaktır. Anketlerin tamamı şıklar halinde gelmektedir. Vereceğiniz cevapların pek bir önemi yoktur. Size doğru gelen cevabı işaretlemeniz yeterlidir.
Anket doldurarak gerçekten para kazanılır mı? Anket doldurarak para kazanmak ne kadar gerçek bir iş? İşte hepsine cevap kanıt videosu.
Büyük olasılıkla anket firmalarının sizin görüşleriniz için neden para ödediğini merak ediyorsunuz. Şimdi bunu açıklamaya çalışalım.
Anket firmalarının üyelerine ödeme yapmasının çok mantıklı nedenleri bulunmaktadır.  Rekabet savaşı veren binlerce firma, hedef müşteri kitlesinin beklentilerini bilmek zorundadır ve bunu ancak anket araştırmaları ile yapabiliyorlar. Hedef müşteri kitlesinin nelerden hoşlandığını, isteklerini veya beklentilerini bilmek için tek yol anketlerdir. Şirketler, ürün araştırma geliştirme çalışmalarında en önemli etkenlerden biri olan anketler sayasinde eksiklerini görerek ,hedef kitlenin görüşlerine göre düzenlemeler yapıyorlar. Böylece müşteri memnuniyetini sağlayarak pazar paylarını büyütmeyi hedefliyorlar.
Binlerce firma anket çalışmalarını yürütmek için anket şirketlerine milyonlarca dolar ödeme yapıyor. Anket şirketleri ise, üyelerine anket sorularını yönelterek firmaların istedikleri ürünler hakkındaki düşüncelerini veya yeni çıkacak ürünler hakkındaki beklentilerini alıyorlar. Sizin anket doldurarak para kazanmak için yapmanız gereken tek şey ise, güvenilir anket sitelerine üye olmak ve bu anket araştırmalarına katılmaktır. Ayrıca bazı anket firmaları sadece para kazandırmakla kalmıyor, çeşitli firmaların test amacıyla çıkardıkları ürünleri denemeniz için size hediye ediyor.
Mesela şuanda piyasada adı bile geçmeyen sinema filmlerinin fragmanlarını izleyerek görüşlerinizi belirtiyorsunuz. Yapımcılar sizin görüşleriniz doğrultusunda çeşitli değişiklikler ve geliştirmeler yapıyorlar. Kısacası bu işi yaparken hem eğleniyor hem de karşılığında çok iyi para kazanıyorsunuz.
Anket firmaları, anketleri kısa sürede yapabilmek ve daha fazla üye toplayabilmek için anket başına ödeme yapıyorlar. Böylece üye sayıları da her geçen gün artıyor ve büyüyerek daha fazla şirketin anket çalışmalarını yürütüyorlar. Anket siteleri anketler için firmalardan anket başına ödeme alıyorlar. Bu ödemenin büyük bir kısmını üyelerine dağıtıyorlar. Örneğin anket başına 25$ ödeme alan anket şirketi, bu paranın 20 dolarını anketi dolduran üyesine ödüyor. Böylece anket başına 5$ anket sitesi kazanırken, 20$ anketi dolduran üye kazanıyor. Anketi isteyen firmanın 100 bin kişilik bir araştırma yapdırdığını düşünürsek, ortada dönen paranın ne kadar fazla olduğunu anlayabiliriz.
Dünyanın en iyi markaları ile çalışan büyük anket firmaları anket başına 35 dolara kadar para ödeyebiliyor. Aslında bu onlar için çok fazla bir rakam değildir. Çünkü sokakta kimseye 30 dakikadan fazla zaman alacak bir anketi doldurtamazlar. Dediğimiz gibi 35 dolar para kazandıracak bir anket oldukça uzundur, ancak gelecek para düşünüldüğünde bu sıkıntıya değer. Sonuçta bilgisayar başında, evinizin rahatlığında çalışıyorsunuz.
Büyük bir yatırım yapılarak piyasaya yeni sürülmüş ancak tutulmamış bir ürünü düşünün. Bunu üreten firma, ciddi bir zarar ve hayal kırıklığına yaşayacaktır. Oysa bu ürün henüz piyasaya çıkarılmadan önce anket araştıması yapılarak hedef kitlenin görüşleri alınabilirdi. Bu sayede hedef müşteri kitlesinin nelerden hoşlandığı, istekleri ve beklentileri göze alınarak müşteri memnuniyeti sağlanabilirdi. Böylece hayal kırıklığı yerine başarı sağlanabilirdi. İşte bu örnekanket doldurarak para kazanma işinin mantığını, gerçekliğini ve anket şirketlerinin neden para ödediğini açıklıyor.
Kısacası anketler şirketlerin ürün geliştirme çalışmlarında en önemli aşamayı oluşturmaktadır. Size ödeyecekleri para kazanacakları miktarın yanında neredeyse hiçtir. Elinizin altında böyle bir imkan varken değerlendirmenizi tavsiye ederim.Ayrıca aşağıdaki resimde anket doldurarak para kazanma konusu ile ilgili basında cıkan haberleride okuyabilirsiniz.
Anket doldurarak para kazandıran sitelerin listesini nasıl buluruz?
Anket doldurarak para kazanmak için önemli olan da gerçekten ödeme yapan, güvenilir anket sitelerini bulmak ve bunlara kayıt olmaktır. En çok kazandıran anket sitelerinin listesi ve bu işi yapmak için gereken tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz. Bu anket sitelerine üye olarak hemen para kazanmaya başlayabilirsiniz.
Sıkça Sorulan Sorular
Anket doldurarak para kazanmak zor mudur?
Bu iş bilgi vetecrübe gerektirmez ve kesinlikle bir zorluğu yoktur. Yapmanız gereken son derece basittir. Anket sitelerine üye olacak ve mail adresinize gönderilen ”anket var” linkine tıklayarak basit şıklardan size doğru geleni işaretleyecksiniz. Doldurduğunuz her anket karşılığında belirli bir miktar para kazanacaksınız. Gelen anket davetinde o anket için size ne kadar para ödeneceğini göreceksiniz. Anketler için genelde 5 dolardan az ödeme yapılmıyor. Anketin uzunluğuna göre 5-75 dolar arasında ödeme alıyorsunuz.
Güvenilir ödeme yapan anket sitelerini nasıl bulurum?
Dünyanın en iyi markaları ile birlikte çalışan güvenilir anket sitelerinin listesine buradan ulaşabilirsiniz. Bu sitelerin listesine sahip olduktan sonra yapmanız gereken tek şey, bunlara kayıt olmak ve mail adresinize gönderilen anket davetlerini kabul etmektir. Bazı anket siteleri doldurduğunuz anketler karşılığında çeşitli hediyeler veya indirim kuponları vermektedir, ancak bizin önerdiğimiz kaynakta sadece nakit para ödeyenler yer almaktadır. Önerdiğimiz kaynaktaki tüm anket siteleri aylar süren araştırmalar sonucunda test edilerek hazırlanmıştır. Ödemelerinde problem olan ve gevensizlik veren siteler listeye alınmamıştır.
Sistemin mantığı nedir?
Öncelikle buradan anket sitelerinin listesine ulaşıyorsunuz. Önerdiğimiz kaynakta anket sitelerine nasıl üye olacağınız ve hak ettiğiniz kazancı nasıl tahsil edeceğiniz en ince ayrıntısına kadar anlatılmaktadır. Bu kaynakta 400′den fazla güncel anket sitesinin listesi bulunmaktadır. Bu işte önemli olanın güvenilir anket siteleri ile çalışmak olduğunu unutmayın. En güncel listeyi size önerdiğimiz kaynakta bulabilirsiniz. Önerdiğimiz kaynakta tüm anket siteleri kategorilere göre sıralanmış ve en çok kazandıran top 100 listesi hazırlanmıştır. Burada listelenmiş olan anket sitelerine kayıt oluyor ve size gönderilen anletleri cevaplıyorsunuz. Dolduracağınız anket başına hemen kazanmaya başlayabilirsiniz. İstediğiniz kadar anket sitesine üye olabilirsiniz.
Her anket firması para ödüyor mu?
Hayır, ancak size tavsite ettiğimiz kaynakta 400′den fazla anket sitesi var ve bu sitelerin neredeyse tamamı anket başına nakit para ödüyor. Zaten kaynaktaki anket siteleri en çok kazandıran anket sitelerinden, hediye gönderene kadar özenle kategorilere ayrılarak listelenmiştir.
Anket doldurarak ne kadar para kazanabilirim?
Bu gelen anketlerin değerine ve sizin dolduracağınız anket sayısına göre değişmektedir. Bazı anketler 5-10 dakika zaman alır ve 5 dolar kazandırırken bazıları ise, çok daha fazla zaman alır ve 20-50 dolar arasında kazandırır. Bu işten çok iyi para kazanan binlerce insan var. Anket doldurarak para kazanmak için yapmanız gereken size önerdiğimiz kaynaktaki talimatları izlemek.
Anketlerin hepsine cevap vermek zorunda mıyım?
İstediğiniz kadar anket doldurabilirsiniz. Gelen anketlerin tamamını doldurmak zorunda değilsiniz, ancak anketleri sürekli boşlar ve aynı sitenin anketlerini hep boş geçerseniz size bir daha anket göndermeyebilir. Sonuç olarak sizin gibi bu işi yaparak para kazanan binlerce insan var ve anket sitelerinin de anket araştırmalarını yürüttükleri şirketlere karşı sorumlulukları var. Ayrıca anketleri doldurmanız için belirli bir zaman aralığı vardır. Firmalar anket sitelerine anket araştırmasını bitirmeleri için bir zaman aralığı verir, bu süre zarfında anketi doldurmazsanız süresi dolmuş olur. Bu süre ortalama olarak 3-4 gün kadar olmaktadır. Zaten tüm anketleri doldurmak zorunda değilsiniz. Size en kazançlı anketleri gönderen anket sitelerini seçer diğerlerini elersiniz.
Nasıl başlayabilirim?
Hemen başlamak için buraya tıklayın

38 yorum:

  1. ben evde anket dolduruyorum öyle çok bir kazancı yok fakat aylık ev kiramı çıkarıyorum

    YanıtlaSil
  2. nasıl yapıyorsunuz ? bende evde anket doldurarak para kazanmak istiyorum

    YanıtlaSil
  3. anket yaparak ne kadar para kazanabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tamamen size bağlı.Yani gelen anketlerin hepsini doldurursanız ayda 600-700 tl ye varan bir kazancınız olur.
      Çoğu kişi gelen anketlerin ücretini az bulduğu için doldurmuyor.Dolayısı ile anket firmaları tekrar anket göndermeyebiliyor.Bana sorarsanız az çok demeyip hepsini doldurun.Bunun karşılığını ay sonunda alırsınız.

      Sil
  4. ben tavsiye ettiğiniz anket listesini aldım 47 tl olanı anket firmalarına üye olaya başladım dün bir tane anket geldi çok heyecanlıyım dediğiniz gibi verilen ücret biraz düşük ama olsun ben doldduracağım zaten 10 dk lık bi anket teşk.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba anket doldurarak para kazanma konusunda güzel bilgiler vermişsiniz.Bizde bloğumuzda anket doldurarak para kazanma konularında bilgiler veriyoruz.Bekleriz efendim...

    YanıtlaSil
  6. çocuklar büyüdü okula gidiyorlar eşimde işe gidiyor bende evde boş vakirlerimde ne yapabilirim diye araştırırken anket doldur para kazan işini tanıdım sayenizde.şimdi evde anket dolduruyorum el harçlığımı çıkarıyorum.böyle bir şekilde bilgilendirme yaptığınız için teşekkürlerimi sunuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meraba afedersiniz rahatsız ettim ama nasıl başvurabilirim bende anket doldurmak istiyorum da yardımcı olursanız çok mutlu olcam ilginize şimdiden tşk evren_oztoprak@hotmail.com

      Sil
  7. ben uzun bir süredir anket doldurarak para kazanıyorum.Benim ve anket işinde olanların karşılaştıkları en büyük sorun yeni ve güvenli ödeme yapan anket firmaları bulmaktır.Sizin tavsiye ettiğiniz kaynaklar sayesinde garantili ödeme yapan yüzlerce firmaya ulaştım.Düzenli olarak anketler geliyor.Ben ödemeleri nakit olarak alıyorum.Bu işe başlamak isteyen arkadaşlarada yafrdımcı olduğunuz ve böyle bir hizmet verdiğiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. merhaba bende ev hanımıyım bende evden anket doldurarak para kazanmak istiyorum saygılarımla...

    YanıtlaSil
  9. 22- 35 yaş aralığı vermişsiniz ben 46 yaşındayım
    ben evde anketörlük yapamıyormuyum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba dilek hanım,Evde anket doldurarak para kazanmak için belli bir yaş sınırı yoktur.Yanlış anlamış yada okumuş olabilirsiniz.Evde anketörlük yaparak para kazanmak için herhangi bir yaş sınırı yoktur.

      Sil
  10. Ben hep duyuyordum bu işi fakat hiç inandırıcı gelmiyordu.sitenizi ve yorumları okuyunca inanmaya basladim.bugün tavsiye ettiğiniz e-kitabı sipariş veriyorum.bende aranıza katılıyorum...

    YanıtlaSil
  11. Ben anket doldurmak istiyorum ama nasıl ve hangı sağlam fırmalar var bunları bılmıyorm nasıl baslıyacağım ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  12. merhaba, bende ek gelir olarak anket doldurmak istiyorum. yardımcı olursanız sevinirim...!!!

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Fatma ve Elif hanım, güvenli anket firmalarına nasıl ulaşacağınızı ve bu işi nasıl yapacağınızı yukardaki yazımda size önerdiğimiz kaynakta kolayca bulacaksınız.

    YanıtlaSil
  14. merhaba bende anket doldurma istiyorum enazından ek gelrım olur ama ben bı turlu yapamıyorum bana yardımcı olurmusn lutfen yanlız kıtapları alamıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selocan seninkide kitap okumadan sınıf geçmek istiyorum gibi olmuş :))

      Sil
  15. ewet oyule olamus bıraz ama yapmak ıstıyroum gercekten burdakı yorumları okudugum gıbı ıse yapmak ıstıyorum bu ıs

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar, bilgilendirici ve çok güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık teşekkürler. Bende uzun zaman internette dolaşıp bize vakit kaybı yaşatacak ödeme yapmayan şirketlerle uğraşmak yerine, anket doldur para kazan konusunda tecrübe yapmış ve kendini kanıtlamış ürünlere yönelmeyi daha doğru buluyorum. Bu sayede hem ödeme yapmayan firmalara harcadığımız değerli zamanımızı korumuş oluruz, hemde bir an önce anket doldurup bu işten gerçek gelirler elde etmeye başlamış oluruz.

    YanıtlaSil
  17. iyiki anket işine girmisim simdiye kadar denedigim tüm boşmus diyebilirim. simdi günlük olarak paramin yükseldigini her zaman takip edebiliyorum. çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  18. Kitap ne için onu anlamadım. Şirketlerin isimlerimi yazıyor? Daha açık bilgiler alabilir miyim?

    YanıtlaSil
  19. Kitap ne işe yarıyor onu anlamadım ben ? Şirket isimlerimi yazıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapta güvenli ödeme yapan anket firmalarının listesi ve bu firmalara nasıl kayıt olacağını öğreniyorsun.Ayrıca anket işini nasıl yapacağını ve paranı nasıl alacağını öğreniyorsun.

      Sil
  20. anket doldurup para kazanmak için bu kitabı almak mecburi mi ben almak istemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güvenli anket firmalarına ulaşabiliyorsanız ve bu işi nasıl yapacağınızı biliyorsanız,elbette kitap almadan da anket doldurup para kazanabilirsiniz.
      Fakat sizin aylarca uğraşarak bulacağınız güvenli anket doldurtan firmalarının listesi, bu kitapta toplanmış.Her zaman edinilmiş tecrübeyi satınalmak daha doğru diye düşünüyorum

      Sil
    2. bu kıtabı alınca evımızemı gelıyor yoksa ınternetten ındırıyor muyuz _? ......ve werdıgınız fırma bu demı http://www.anketdoldurarakparakazan.com/index.htm daha fazla detaylı bılgı werırısenız cok mennun olurum tesekkuler

      Sil
    3. Anket doldur para kazan kitabı basılı bir yayın değil,dijital bir e-kitap tır.Evet sadece internetten bilgisayar,tablet yada cep telefonuna indirebilirsin.Doğrudur bu siteden indirebilirsin:http://www.anketdoldurarakparakazan.com/index.htm

      Sil
  21. anket yaparak para kazanmak istiyorum

    YanıtlaSil
  22. Tesekurler böyle guzel aciklayici bilgi vrrdiginiz icin..)

    YanıtlaSil
  23. Aslına bakarsanız öncllri bnde terdddüt etmiştim fkt paraya kıyıp e-kitap aldım.kaybedecek neyim vardı olursa 45lrdan olurum dedim ve aldım.Şimdi iyiki almışm diyorum.çünkü e-kitaba verdiğim parayı 2 günde amorti ettim.şimdi günlük anketler gliyor mailime doldurup bir tkla geri gönderiyorum.ayda 400 500 kazanıyorum.az ama bana yetiyor.ben kazancımı paypal hesabıma yatırtıyorum.fakat çek olarakta adrese gönderiyorlar.merak edenler bilsin istedim :)

    YanıtlaSil
  24. Aynen kazanılıyor bende yapıyorum anket işini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu işi yapmak istiyorum ama dolandırma işi vardır diye yapmıyorum:)





      Sil
    2. bende yapmak istiyorum ama dolandırıcılık yok değil mi?

      Sil
  25. Gülizar hanım ben anket doldurarak 400-500 lira falan kazanıyorum.sizin 1200 lira kazanmanızın sırr nedir?

    YanıtlaSil
  26. Merhaba bende anket doldurmak istiyorum lütfen yardimci olun bana

    YanıtlaSil
  27. Merhaba bende anket doldurmak istiyorum. Yardımcı olur musunuz.

    YanıtlaSil